Vi mår illa

Magsjuka! Borde utlysas undantagstillstånd för det här är ju katastrof. Och då är jag ändå inte den värst drabbade, hittills iaf. Helgen var frisk och kry, vi hängde hemma hos Anna på lördag och både jag o Albin hade himla trevligt, hennes barn är så himla snälla och gästvänliga (Anna med såklart) och som ni märkt så har solen dykt upp!

ssen klm dessutom Krister med indisk mat och Anna öppnade en himmelskt god amarone-flaska så livet var bra.

s
Men sedan, söndag kväll någon gång vid 23 så kräktes Sam massor. Likaså måndag kväll. Och tisdag kväll. Samma sak varje dag, hyfsat pigg o glad dagtid, behåller maten och börjar sedan kräkas på natten. Vi andra klarade oss till igår kväll då det var Kristers tur efter Sammes, och någon timme senare joinade Albin och så låg de där på toaletten och turades om att kräkas. Jag låg vaken,illamående och med ont i magen, så är det fortfarande. 

Jaja, fortsättning följer väl. Goda nyheter är att vi köpte parkettgolv till nya huset i måndags, hittade exakt ett sånt jag ville ha och med 20 procents rabatt dessutom. Här försökte jag ta en bild på Sams nya tänder, zooma in så ser ni dem kanske! Och bry er inte om att han ser evil ut hehe.

Leave a comment